Informatie

Kaartverkoop

Bestel je kaartjes via www.paard.nl
Je kunt je kaarten voor shows in Paard online bestellen via www.paard.nl. Bij een aantal nachtprogramma events wordt er op  www.paard.nl doorgelinkt naar een andere ticketeer. Dus mocht je vragen hebben over kaartverkoop vermeldt even over welk programma het gaat.

Hoe bestel je online je kaartje?
Kies het programma waar je heen wilt in het programmaoverzicht en klik daarbij op de ‘KOOP TICKETS’-knop. Je krijgt dan een scherm waarbij je moet inloggen. Als je nog niet over een Paard–account beschikt moet je je hiervoor even registeren. Vervolgens kun je gaan bestellen en afrekenen. De betaling kan met IDeal, paypal, Mastercard of Visacard gebeuren. Let op: vanuit het buitenland kun je alleen betalen met Credit Card of Paypal. Indien alles akkoord is ontvang je een E-ticket in een bevestigingse-mail in je mailbox.

Let op: de bevestigingsmail is je ticket
Je e-ticket wordt op de avond zelf door onze medewerkers bij de entree gescand. Dit kan vanaf je smartphone worden gescand of vanaf een uitgeprint e-ticket.

Geen bevestigingsmail ontvangen?
Bij Hotmail / Live e-mailadressen kan de bevestigingsmail in de Ongewenste Mail / spamfilter terecht komen, kijk dus eerst of hij toevallig hier terecht is gekomen. Niet te vinden? Dan kun je hem via je eigen account op de Paard website weer terugvinden.

Volg hiervoor de volgende stappen:
– Ga naar www.paard.nl/account.
– Log in en klik op “ga naar bestelhistorie”. Alle aangeschafte kaarten staan hier op een rij. Achter de kaarten van het programma dat nog moet plaatsvinden staat “stuur bevestigingsmail”. Door hier op te klikken kan je jezelf de kaarten opnieuw toesturen.

Als je de kaarten niet ontvangt (en ze ook niet in de ongewenste mailbox binnenkomen) dan kan het zinvol zijn om bij ‘mijn account’ een ander e-mailadres in te vullen indien dat voorhanden is.

Als het dan nog niet lukt, kun je contact opnemen met Paard (070-7503434), dan kunnen wij de kaarten eventueel opnieuw toesturen. Let wel, ons kantoor is alleen bereikbaar op doordeweekse dagen tussen 12.00 en 17.00 uur.
Mocht op het laatste moment blijken dat het niet lukt en is het kantoor gesloten? Neem dan bij je bezoek aan het Paard je legitimatiebewijs mee en meld je bij de kassa. De kassamedewerker zal je kaarten dan opzoeken in het systeem. Voorwaarde is dan wel dat de kaarten op jouw naam staan.

Let op: bovenstaande heeft alleen betrekking op e-tickets aangeschaft via www.paard.nl!

Op de avond zelf dien je in het bezit te zijn van geldige legitimatie. Alleen op het ‘noemen’ van het transactienummer verlenen wij, om misbruik tegen te gaan, geen toegang.

Reserveren
Het is bij PAARD niet mogelijk om kaartjes te reserveren.

Wanneer je namelijk via www.paard.nl je tickets bestelt, betaal je slechts €3 servicekosten per kaartje.

Podium Cadeaukaart
Het is niet mogelijk om met de Podium Cadeaukaart te betalen.

Geld terug bij geannuleerde optredens 

We proberen de terugstorting binnen 6 weken gedaan te hebben. We begrijpen dat het een ruime termijn is en we doen ons uiterste best om het bedrag eerder teruggestort te hebben. Het is echter en flinke administratieve klus en we willen alle refunds graag goed uitvoeren. We hopen dat je hier begrip voor hebt.

Kan je niet?
Indien je zelf niet kan komen naar een optreden, kunnen wij het kaartje niet terugnemen. Concerttickets vallen binnen de uitzonderingen op het herroepingsrecht voor consumenten.  Meer info vind je hier. Een betrouwbare website voor het doorverkopen van tickets is www.ticketswap.nl.

Wij accepteren alleen tickets gekocht bij PAARD of Ticketswap.
Paard accepteert alleen tickets die gekocht zijn bij PAARD. Let dus goed op waar je je ticket voor een optreden in het Paard koopt! Er bestaan bedrijven die tickets opkopen en vervolgens voor een véél te hoge prijs doorverkopen. Let ook altijd goed op bij (door)verkopers van tweedehands tickets op social media zoals Facebook, want onder hen bevinden zich veel oplichters. Bij het kopen van deze (te dure) tickets, loop je ook nog eens het risico dat jou de toegang wordt geweigerd! Kijk voor meer informatie over dit onderwerp op www.weetwaarjekoopt.nl.

Avondkassa
De avondkassa is geopend tijdens concerten of evenementen. Tijdens gratis programma is de avondkassa gesloten. Klik hier voor het programma.
Voor vragen en opmerkingen m.b.t. kaarten kun je op werkdagen tussen 12.00 en 17.00 uur bellen naar 070-7503434 of mail naar: [email protected].

Wil je meer lezen over Acties & Kortingen die Paard gelden, kijk dan hier.