Op bezoek

Kaartverkoop

Bestel je kaartjes via www.paard.nl
Je kunt je kaarten voor evenementen in het Paard 24 uur per dag, 7 dagen per week online bestellen via www.paard.nl.

Hoe bestel je online je kaartje?
Kies het programma waar je heen wilt in het programmaoverzicht en klik daarbij op de ‘KOOP TICKETS’-knop. Je krijgt dan een scherm waarbij je moet inloggen. Als je nog niet over een Paard–account beschikt moet je je hiervoor even registeren (erg simpel, geloof ons). Vervolgens kun je gaan bestellen en afrekenen. De betaling kan met IDeal, Mastercard of Visacard gebeuren. Indien alles akkoord is ontvang je een E-ticket in een bevestigingse-mail in je mailbox.

Let op: de bevestigingsmail is je ticket
Je e-ticket wordt op de avond zelf door onze medewerkers bij de entree gescand. Dit kan vanaf je smartphone worden gescand of vanaf een uitgeprint e-ticket.

Geen bevestigingsmail ontvangen?
Bij Hotmail / Live e-mailadressen kan de bevestigingsmail in de Ongewenste Mail / spamfilter terecht komen, kijk dus eerst of hij toevallig hier terecht is gekomen. Niet te vinden? Dan kun je hem via je eigen account op de Paard website weer terugvinden.

Volg hiervoor de volgende stappen:
– Ga naar www.paard.nl/account.
– Log in en klik op “ga naar bestelhistorie”. Alle aangeschafte kaarten staan hier op een rij. Achter de kaarten van het programma dat nog moet plaatsvinden staat “stuur bevestigingsmail”. Door hier op te klikken kan je jezelf de kaarten opnieuw toesturen.

Als je de kaarten niet ontvangt (en ze ook niet in de ongewenste mailbox binnenkomen) dan kan het zinvol zijn om bij ‘mijn account’ een ander e-mailadres in te vullen indien dat voorhanden is.

Als het dan nog niet lukt, kun je contact opnemen met Paard (070-7503434), dan kunnen wij de kaarten eventueel opnieuw toesturen. Let wel, ons kantoor is alleen bereikbaar op doordeweekse dagen tussen 12.00 en 17.00 uur.
Mocht op het laatste moment blijken dat het niet lukt en is het kantoor gesloten? Neem dan bij je bezoek aan het Paard je legitimatiebewijs mee en meld je bij de kassa. De kassamedewerker zal je kaarten dan opzoeken in het systeem. Voorwaarde is dan wel dat de kaarten op jouw naam staan.

Let op: bovenstaande heeft alleen betrekking op e-tickets aangeschaft via www.paard.nl!

Op de avond zelf dien je in het bezit te zijn van geldige legitimatie. Alleen op het ‘noemen’ van het transactienummer verlenen wij, om misbruik tegen te gaan, geen toegang.

Je kunt max. 4 kaartjes per account online bestellen. Dit is om zwarthandel tegen te gaan. Lees meer op www.weetwaarjekoopt.nl

Reserveren
In tegenstelling tot wat bij theaters gebruikelijk is, is het bij poppodia zoals Paard niet mogelijk kaarten te reserveren.

Goedkoper via www.paard.nl
Makkelijker kunnen we het niet maken, maar wel voordeliger! Wanneer je namelijk via www.paard.nl je tickets bestelt, betaal je slechts €2,50 servicekosten per kaartje tegenover €4,50 die andere online ticketsalespunten in rekening brengen.

Podium Cadeaukaart
Waar je voorheen alleen aan de kassa gebruik kon maken van je Podium Cadeaukaart, kan dat nu ook op de website van het Paard.

Het werkt als volgt:
Zorg dat je Podium Cadeaukaart geactiveerd en voorzien van saldo is.
Zoek op de website van het Paard naar het evenement waar je naar toe wilt. Druk op de ‘KOOP TICKETS”-knop  en volg de stappen. Bij betaalmethodes staat er nu de Podium Cadeaukaart als keuzemogelijkheid.Vink deze aan en vervolg. Vul je kaartnummer en veiligheidscode in en klaar is kees! Natuurlijk is het nog steeds mogelijk de Podium Cadeaukaart te gebruiken aan de kassa. Je cadeaukaart fungeert als pinpas: voer je veiligheidscode in en ook zo kun je je ticket(s) betalen. Meer info: www.podiumcadeaukaart.nl.

Geld terug bij gecancelde optredens
Bij gecancelde optredens krijg je je geld (exclusief de service kosten) voor het gekochte kaartje terug, mits deze gekocht is bij het Paard (online en bij de Paardkassa) en de andere officiële voorverkoopadressen. Kaarten gekocht aan de Paard-avondkassa (met en zonder ooievaarskorting) kunnen worden geretourneerd aan de Paard-avondkassa. Kaarten die zijn gekocht bij de andere voorverkoopkanalen van Paard (zoals KingKool of vvv uitbureau) kunnen worden geretourneerd aan de avondkassa of (met een scan of foto van de tickets) via [email protected].

De avondkassa is geopend tijdens ons (niet gratis) programma.

Ben je zelf verhinderd
Indien je zelf niet kan komen naar een optreden waar je een kaartje voor kocht, kunnen wij het kaartje niet terugnemen. Hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk. Concerttickets vallen binnen de uitzonderingen op het herroepingsrecht voor consumenten. Meer info vind je hier. Een betrouwbare website voor het verkopen van tickets is www.ticketswap.nl.

Wij accepteren alleen tickets gekocht bij Paard & aangegeven voorverkoop-adressen
Paard accepteert alleen tickets die gekocht zijn bij Paard en aangegeven verkoopadressen. Let dus goed op waar je je ticket voor een optreden in het Paard koopt! Er bestaan bedrijven die tickets opkopen en vervolgens voor een véél te hoge prijs doorverkopen. Let ook altijd goed op bij (door)verkopers van tweedehands tickets op social media zoals Facebook, want onder hen bevinden zich veel oplichters. Bij het kopen van deze (te dure) tickets, loop je ook nog eens het risico dat jou de toegang wordt geweigerd! Kijk voor meer informatie over dit onderwerp op www.weetwaarjekoopt.nl.

Avondkassa
De avondkassa is geopend tijdens concerten of evenementen. Tijdens gratis programma is de avondkassa gesloten. Klik hier voor het programma.
Voor vragen en opmerkingen m.b.t. kaarten kun je op werkdagen tussen 12.00 en 17.00 uur bellen naar 070-7503434 of mail naar: [email protected]

Wil je meer lezen over Acties & Kortingen die Paard gelden, kijk dan hier.