colorful-triangles-backgroundmedsmall2.jpg
Iedere do, vr & za: Paardcafť
EN
AANRADERS
SYMPHONIC JUNCTION #12: RESIDENTIE ORKEST IN 3D
ZA. 31 OKT
SYMPHONIC JUNCTION #12: RESIDENTIE...
HANS TEEUWEN & THE PAINKILLERS
DO. 17 SEP
HANS TEEUWEN & THE PAINKILLERS
KATZENJAMMER
ZA. 21 NOV
KATZENJAMMER
JANNE SCHRA
VR. 13 NOV
JANNE SCHRA
CAUSES
DO. 29 OKT
CAUSES

WERKEN BIJ PAARD VAN TROJE

paardvantroje

Poppodium Paard van Troje is de grootste instelling op het gebied van popmuziek in Den Haag en omgeving. Het podium organiseert ongeveer 500 activiteiten per jaar en trekt jaarlijks bijna 200.000 bezoekers in de grote zaal (cap. 1100), kleine zaal (cap. 300) en Paardcafé (cap. 200). Daarnaast programmeert Paard van Troje ook buiten de deur in theaters, op festivals en andere locaties.
De programmering varieert van Pop, Rock, Roots, Reggae, Metal, RnB, Hip Hop en Dance tot Jazz, Klassiek en Experimenteel. Het afgelopen jaar stonden o.a. Kyteman Orchestra, Charles Bradley, De Jeugd van Tegenwoordig, Mastodon, het Residentie Orkest, Fritz Kalkbrenner en Nils Frahm op het podium van het Paard.
Paard van Troje werkt met een vast team van 22 medewerkers, aangevuld met vele oproepmedewerkers en freelancers in horeca en techniek. In het PR en Marketing-team werken momenteel drie medewerkers en een aantal stagiairs.

Eén van onze PR & Marketingmedewerkers trekt de wijde wereld in. Dat betekent dat wij per september op zoek zijn naar een:

Medewerker PR & Marketing (m/v 32 uur)

FUNCTIEOMSCHRIJVING:
Wie op de afdeling PR & Marketing aan de slag gaat, kan erop rekenen dat geen enkele dag hetzelfde is. Je promoot doelgericht een groot aantal concerten en evenementen, uiteenlopend in genre. Ook zorg jij ervoor dat Den Haag en omgeving niet om (de activiteiten in) Paard van Troje heen kan: je bent (mede)verantwoordelijk voor de productie en distributie van publiciteitsmateriaal, zoals flyers, mailings, posters en nieuwsbrieven, onderhoudt lokale en landelijke perscontacten en stelt nieuws- en persberichten op.
Je weet hoe je de binding tussen podium en publiek moet versterken en bedenkt graag opvallende publieksacties in combinatie met effectieve en efficiënte promotieplannen. Je onderhoudt contact met ontwerpers, drukkers, artiestenmanagement en het persnetwerk en je stuurt stagiairs en het flyerteam aan.
Kortom: als medewerker PR & Marketing bij Paard van Troje ben je medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van zowel het offline als online communicatie-, marketing- en publiciteitsbeleid.

JIJ HEBT:

  • Een relevante hbo-opleiding op het gebied van marketing, communicatie en/of PR;
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van evenementenmarketing, bij voorkeur binnen de popcultuur;
  • Brede affiniteit met popmuziek en kennis van verschillende genres en doelgroepen;
  • Kennis van de recente ontwikkelingen in de popcultuur;
  • Alle vormen van social media prima onder de knie;
  • Een neus voor netwerken;
  • Een talent voor taal (Nederlands én Engels) en bent niet vies van creatief en wervend schrijven;
  • Enige ervaring met Photoshop en goede kennis van Word, Excel en Outlook;
  • Een zelfstandige werkhouding en kunt goed organiseren en plannen;
  • Goede communicatievaardigheden en gedraagt je servicegericht en klantvriendelijk;
  • Woonruimte in Den Haag of omgeving;
  • Liefde voor Paard van Troje en de Haagse muziekscene. 


WIJ BIEDEN:
Salariëring in schaal 5 volgens de cao Nederlandse Podia.

REACTIES:
Schriftelijke sollicitatie voorzien van curriculum vitae kan je voor maandag 7 september 2015 mailen naar vacature@paard.nl. Voor meer informatie kan je op werkdagen tussen 12 en 17 uur telefonisch contact opnemen met Janne Tomberg (P&O) of Bas de Wit (PR&M) op 070-7503434.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.


Paard van Troje heeft per februari 2016 weer plek voor een:

STAGIAIR PR & MARKETING (m/v 32 uur)

De werkzaamheden omvatten:
• webredactie van de Paard van Troje internetsite;
• inzetten van social media als Facebook, Twitter e.a. als promotiemiddel;
• opstellen en verzenden van persberichten;
• opzetten en uitvoeren van promotieplannen voor verschillende producties;
• verzorgen van de publicitaire inrichting van o.a. de foyer van Paard van Troje;
• onderhouden van het media/publiciteitsarchief;
• begeleiden van de opmaak en uitzet van het publiciteitsmateriaal (maandprogramma/posters/flyers);
• overige promotionele & ondersteunende werkzaamheden.

De stageperiode moet een periode van minimaal vijf maanden betrekken. Paard van Troje biedt GEEN financiële stagevergoeding, maar wel een niet-alledaagse en bijzondere leer- en werkomgeving! Daarbij zijn er natuurlijk wel mogelijkheden voor het gratis bijwonen van concerten, danceavonden e.d.

Wat is belangrijk?
• je bent een enthousiaste persoonlijkheid;
• je hebt (aantoonbare) affiniteit met muziek & cultuur;
• je bent bij voorkeur woonachtig in regio Den Haag;
• je volgt een HBO-studie in de richting van Communicatie, Music Management, M&EM of CMV;
• je beschikt over een zelfstandige en initiatiefrijke instelling;
• dit is GEEN afstudeerstage.

Reacties: in de wintermaanden zullen we weer beginnen met werven.